reklama

Zlaté Hity...

Už je to dávnejšie,čo sa na obrazovkách STV objavila sobotňajšia relácia Zlaté Hity.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Na túto reláciu som natrafila len náhodou. Škoda, že som si ju stihla pozrieť len dvakrát. Ponúkam vám mojich 5 "naj" pesničiek.Pesničiek,ktoré vznikli dávno predtým ako som sa narodila a predsa sú mi blízke...

1., The Monkees- I´m Believer

8. februára 1967 viedla anglický rebríček skupina Monkees so skladbou "I'm Believer". Bola to ich prvá skladba v anglickej hitparáde a hneď na prvom mieste. Pesničku určite poznáte aj z reklamy na kávu Jacobs.


2., Madonna- Papa Don´t Preach

3.,Cyndi Lauper- Time After Time

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Veľmi známa pesnička, ktorá už bola mnohokrát prespievaná najrôznejšími spevákmi a speváčkami. V klipe si zahrala aj Cyndina rodina.

4.,USA for Africa- We are the world

Myslím, že túto pesničku netreba predstavovať.Je to legenda medzi pesničkami... .

5., ABBA- Knowing Me, Knowing You

Janka Václaviková

Janka Václaviková

Bloger 
  • Počet článkov:  8
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Malé telo,veľké srdce. Zoznam autorových rubrík:  Krátke poviedkySúkromnéČo ma zaujalo...Nezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu