reklama

"Najťažší okamih môjho života"

Keď som si minule upratovala izbu, narazila som aj na starý zošit s týmto rozhovorom. Pointa bola v tom, že nám raz dala pani učiteľka slovenčiny úlohu "vyspovedať" svojich rodičov...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Rozhovor s mojou maminou.

Aj najkrajšie okamihy v živote môžu byť niekedy tými najťažšími. Pravdivosť tejto vety potvrdzuje nasledujúce interview.

Ktorý deň v tvojom živote považuješ za najťažší?

V mojom živote bolo viacero ťažkých dní, ale za najťažší jednoznačne považujem svoj svadobný deň.

Svadobný deň? A prečo?

V prvom rade musím zdôrazniť, že som sa vydávala v čase socializmu, keď zďaleka reštaurácie a rôzne inštitúcie nefungovali tak ako teraz. Napríklad požičovňa svadobných šiat bola najbližšie v Banskej Bystrici. Keďže som bola drobná a štíhla, mala som smolu aj tam. Nasledovalo zháňanie látky na svadobné šaty. Po dlhom maratóne behania po obchodoch sme látku kúpili. Potom bolo treba zohnať krajčírku, čo bol tiež problém. A to si ani nevieš predstaviť aký problém bolo zohnať svadobnú kyticu, keďže svadba bola v apríli.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Toto bolo ešte pred svadbou. Čo také stresujúce si zažila na svadbe?

Napríklad takýto zážitok: Naša svadba bola v takzvanú sobotu pracovnej cti a keď sme sa viezli na sobáš tak nám cestu skrížil žeriav, ktorý prekladal panely.

Stihli ste nakoniec sobáš?

Horko-ťažko, po hodinovom meškaní a dvoch fľašiach alkoholu. Alkohol ako výkupné, aby robotníci rýchlejšie pracovali, pretože z tadiaľ nechceli odísť bez výkupného.

Nestalo sa na obrade niečo zvláštne?

Ako keby toho nebolo dosť, keď som sa mala podpísať novým priezviskom, nepísalo pero.

Potom už bolo všetko v poriadku?

To teda z ďaleka nie. Keď sme niesli kyticu k pomníku Padlým hrdninom z jedného karafiátu mi odpadla hlavička.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Čo nasledovalo ďalej?

Fotenie pri ktorom sme zistili, že ocko nemá svadobné pierko.

A čo hostina?

Všetko by bolo v poriadku keby sa mi pri mladuchovskom tanci nezlomil opätok na topánke!

To vážne?

Veru áno. Napriek všetkým týmto a ešte ďalších trapasov všetko dopadlo dobre a s ockom sme už vyše 20 rokov spolu.

Janka Václaviková

Janka Václaviková

Bloger 
  • Počet článkov:  8
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Malé telo,veľké srdce. Zoznam autorových rubrík:  Krátke poviedkySúkromnéČo ma zaujalo...Nezaradené

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu